ChristenUnie Lopik kiest Ina de Korte als lijsttrekker

Kandidatie GRV 2014 - bijgesneden nieuwsberichtdinsdag 14 januari 2014

Tijdens een extra ledenvergadering hebben de leden van de ChristenUnie Lopik op maandag 13 januari unaniem ingestemd met de nieuwe lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen, de huidige wethouder Ina de Korte – de With.

Wegens gezondheidsproblemen moest de in november gekozen lijsttrekker, Bert de Leede, zich terugtrekken. De ChristenUnie is blij met het feit dat wethouder de Korte deze rol nu op zich wil nemen en hoopt na de verkiezingen opnieuw deel te kunnen nemen aan het college. Ina de Korte was tot aan haar wethouderschap 12 jaar raadslid voor de ChristenUnie in Lopik.

De leden spraken tevens hun waardering uit voor het feit dat de huidige fractievoorzitter, Dick van den Broek, plaats 2 op de kandidatenlijst gaat innemen. Op nummer 3 en 4 staan respectievelijk Bea de Kruijf uit Benschop en Dick Schouten uit Polsbroek. De volledige aangepaste kandidatenlijst is hier te vinden.

Reacties op 'ChristenUnie Lopik kiest Ina de Korte als lijsttrekker'