Bert de Leede nieuwe voorzitter ChristenUnie Lopik

FotoCUdonderdag 22 maart 2012

Tijdens een druk bezochte ledenvergadering hebben de leden van de ChristenUnie Lopik op 10 november jl. een nieuwe voorzitter
gekozen. Bert de Leede zal het stokje over gaan nemen van Huig de With, die ruim 15 jaar voorzitter is geweest van de ChristenUnie. “Een bewogen en betrokken voorzitter die wij zeker zullen gaan missen” aldus fractievoorzitter Dick van de Broek. “Huig is één van de oprichters van de ChristenUnie in Lopik en mede dankzij zijn inzet is de ChristenUnie nu vertegenwoordigd in de Lopikse gemeenteraad.”

Huig  de With wordt vervangen door Bert de Leede uit Polsbroek. In zijn afscheidswoord sprak de With zijn opvolger  toe: “Ik wens Bert veel
succes in de uitvoering van zijn taken als nieuwe voorzitter en wens hem hierin Gods zegen toe”. Bert de Leede werd unaniem gekozen tot nieuwe voorzitter. Tijdens de ledenvergadering werd ook Niek Schep uit Lopik gekozen tot nieuw bestuurslid van de ChristenUnie Lopik.

Reacties op 'Bert de Leede nieuwe voorzitter ChristenUnie Lopik'